x Mums fillibabba Datum: 2012-02-14 Tid: 19:57:50

Är på otroligt bra humör idag, det känns uuunderbart! Jag har haft sovmorgon, mitt internet fungerar och mina pannkakor blev heeeelt perfekta! Sådär perfekta som bara föräldrar kan göra dem liksom. Alla hjärtans dag till ära (puss Mikael och mamma och pappa och sånt) så lyxade jag till det med vispgrädde, vem behöver en elvisp när man har en matlåda liksom (i med grädden och skaka!)? Gick sjukt fort och blev sjukt bra! Den här dagen äger.



Grädde är i och för sig ganska överskattat, det smakar knappt gott och man blir äcklad efter två tuggor. Men det ser ju fint ut på bild i alla fall. Det är ju huvudsaken.
.........

Kommentarer
Postat av: Peter

Underbart att du är på sånt trevligt humör! Önskar ibland att man kan ta lärdom av personer som dig ^^

2012-02-14 @ 22:59:19
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Peter: Tsss! :D

2012-02-15 @ 09:11:21
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Ellen (alatariel)

Nej frästa mig inte med den där bilden!

2012-02-15 @ 15:39:22
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0