x Fotbollstokar och matkombinationer Datum: 2011-09-26 Tid: 15:18:20

Att skylta med att man är från helsingborg är nog ingen bra idé om man vistas i Malmö idag, det där med fotboll är nämligen på liv eller död i den här staden. Jag lyckades hamna bredvid ett gäng killar på bussen som berättade för varandra hur mycket de hatade helsingborgare. Jag kunde bara inte låta bli att le lite, med tanke på att de stod bara en halv meter från någon som de ville slå ihjäl utan att ens märka det. Snacka om misslyckande.

Något som däremot inte blev misslyckat var min måltid bestånde av en konstig kombination av diverse ätbara ting. Tro det eller ej, men kombinationen fläskfilé, couscous, stekta grönsaker och crème fraiche var faktiskt fullt ätbar!


.........

Kommentarer
Postat av: Karin

sv; minns inte om jag svarade på kommentaren men ja auditon gick helt okej bra :) hehe!

2011-09-26 @ 15:35:14
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: amelia

Kul att du är med!



Såg sjuukt gott ut dedär du!

2011-09-26 @ 15:55:52
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - vinn biljetter till Britney Spears!

Haha vilken fail att de stod och pratade om det! ^^



Maten såg dock sjukt god ut! Hade inte tackat nej till den.



sv: tack så mycket! :D

2011-09-26 @ 18:33:46
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0