x Vad är väl en bal på slottet Datum: 2012-05-31 Tid: 14:18:10

Idag är det studentbal i Helsingborg, tänk att det bara har gått ett år sedan jag tog studenten! Samtidigt känns det som om det var igår. Åh. Hade mer än gärna gått på bal igen, hade velat köpa en ny klänning, gjort en annan uppsättning och struntat i krigsmålningen. Någon i Helsingborg som är född 1993 som känner för att förlova sig med mig idag? Helst innan klockan 16:00 då det är samling inför balen. Haha. Men näää, vid närmare eftertanke.. kolla in min fett snygga pojkvän liksom. Tror jag nöjer mig med honom.



.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0