x Ojsan Datum: 2012-05-30 Tid: 22:25:48

Inget turistande utan shopping, säger vi, "råkade" nämligen få med mig en hel hög med kläder hem.. närmare bestämt tre linnen, ett par jeans och ett par sovshorts! De sistnämnda insåg jag att jag gillade så mycket att jag inte riktigt vet om jag verkligen ska ha dem som sovshorts. Tål att tänkas på.

Smakprov (det är faktiskt svårt att fota sig själv i en spegel, få med ett visst klädesplagg och samtidigt se normal ut - prova själva ska ni se!):




.........

Kommentarer
Postat av: Andrea Femerstrand - Illustratör

Fint! :) Shopping på sommarhalvåret e aldrig fel. Man får liksom så många fler valmöjligheter när man slipper dölja allt nytt med en stor vinterjacka ;)



Svar: Och tusen tack, rara Elin! :D Jag blir verkligen superglad när det jag gör uppskattas! Kul att du gillade den lilla busbävern också ;)

2012-06-02 @ 19:36:19
URL: http://noukah.blogg.se/
Postat av: Louise :3

Älskar linnet! Jättefint! 8D

2012-06-02 @ 21:28:28
URL: http://liveteenligtlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0