x Nedslagen Datum: 2012-03-28 Tid: 00:07:26

Tänkte just göra en jättefin illustration till er, men först upptäckte jag att jag inte hade Adobes program installerade och sen insåg jag att jag inte hade installerat min ritplatta heller... såatteeeeee. Paint? Med datormusen? Tja, varför inte tänkte jag.

Såhär ser jag därför ut idag (rakade håret baara för er skull):



Japp, världens finaste bula har jag i huvudet! Den har varit där i en vecka nu.. brukar man verkligen ha bulor i en vecka? Och framför allt; brukar man verkligen ha bulor i en vecka som man inte har en aning om hur man har fått!? Kanske blev jag nedslagen och fick en minneslucka? Måste vara så alltså.

PS. Nä, jag har inte rakat av mig håret. Lurade er bara. April april eller något åt det hållet!
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0