x Hej titta på mig Datum: 2012-03-29 Tid: 13:26:58

Idag gick jag ut med världens skitigaste hår. "Äsch, det är ingen som kommer lägga märke till mig ändå" tänkte jag, skulle ju bara hämta emballage till min dator lite snabbt på posten.. Ehehehe... det sket sig. Har nog inte blivit så uttittad någonsin som jag blev under de där 15 minuterna det tog att gå hem igen.

Orsak? Jag tror jag missuppfattade det där med "lite emballage"...



Vaaad liksom, har de aldrig sett en jätteliten tjej med en jättestor låda promenera genom parken förut?
.........

Kommentarer
Postat av: Kitty

Så... du har alltså en dator the size of ett badkar? :)

2012-03-29 @ 14:49:25
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0