x Djupt andetag Datum: 2012-03-20 Tid: 22:41:34

Det har varit en ångestfylld dag idag. Eftersom att min tröga hjärna vägrade komma med någon briljant kreativ idé igår till affischen som ska vara klar imorgon så var jag tvungen att både komma på idé OCH skapa idag. Paniiik. Vid fyratiden kom jag på något som fick fungera och därefter har jag jobbat hårt fram tills nu. Phu.

Kaoset i min lägenhet talar sitt tydliga språk.


På väggen hänger ett ensamt B.


På vasken ligger resterna efter mitt försök till att skära ut snygga bokstäver.


På sängen ligger det som skulle ha blivit en bokstav av plåster.

Tack för att jag är klar nu Elin. Tack. Du är bäst.
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0