x Det har varit en bra dag Datum: 2012-03-09 Tid: 19:10:25

Fredagen inledde jag med att stöta på gaybloggaren Amir på bussen - "stöta på" i som att "träffa på" då. Eller jag snarare granskade honom i smyg, om vi nu ska vara petnoga. Han var på väg till gymmet vilket jag fick reda på genom att läsa hans blogg.... Haha. Jag vet i övrigt i vilket område hans "kompis" bor, vilken skvallerblogg bjuder högst? ;))))))))) Nä. Riktigt så äcklig ska jag inte vara.

Fortsatte morgonen med att lyssna på en föreläsning om valörer, som hölls av något som måste vara världens mest sävliga lärare. Vi höll på att dö allihopa. En långsam, plågsam, död.

Vid lunchtid bestämde jag mig för att införskaffa en smoothie, det är ju trots allt fredag. Tjejen i kassan undrade om jag ville ha "kvittut".... malmöitiska borde vara olagligt.

Sen hade vi en till lektion. Sen slutade vi. Sen gjorde vi grupparbete. Sen tränade jag. Sen handlade jag ett choklad. Killen framför mig i kön gnällde över att det tog lång tid, "äsch det är ju fredag" sa jag. Då lugnade han ner sig. Sen åkte jag hem. Sen lagade jag mat. Sen diskade jag. Och nu sitter jag här.

Trött.

Äter jordgubbar.

.........

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mmm, jordgubbar! :D

Svarar: Tack så jättemycket!

2012-03-09 @ 19:34:36
URL: http://bunnyrabbit.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

mmm jordgubbar!ge mig<3

2012-03-10 @ 22:56:04
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0