x Zzz..! Datum: 2012-06-14 Tid: 10:02:55

De senaste två veckorna har jag sovit uselt, jag vaknar antingen klockan fyra eller fem på natten av outgrundad anlendning, sen vaknar jag igen när mina föräldrar går upp vid sex. Dessutom drömmer jag konstant, idag vaknade jag vrålstressad med ett dunkande hjärta efter att ha drömt en mardröm om hur jag var fem timmar sen till något. Hahahaha. Helt friskt. Kunde omöjligt somna om så jag gick istället upp och försökte lugna mina nerver genom att titta på något brittiskt trädgårdsprogram. Fungerade.


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0