x Nu har jag klippt gräset Datum: 2012-06-13 Tid: 13:26:03

När Peter menade att det bara skulle ta ett par minuter för mig att klippa vår gräsmatta häromdagen insåg jag att jag aldrig har definierat "gräsmatta" för er. Ni har alltså alla gånger jag har berättat att jag har "klippt gräset" trott att jag klippt en miniliten gräsplätt som tar ett par minuter att klippa. Nu ska det bli ändring på det.

När jag skriver att jag har "klippt gräset" innebär detta alltså inte att jag bara har klippt gräsmattan framför vårt hus:



Utan det innebär också att jag har klippt gräsmattan bakom vårt hus:



Det är nu dags för er att ta igen den där staaackars-eeelin-känslan som ni förmodligen missat att ni borde ha känt alla de där gångerna som jag har berättat att jag har puttat runt på vår gräsklippare. Stackars, stackars, mig. Haha.

Klicka på bilderna för helskärmsläge.

.........

Kommentarer
Postat av: Peter

Seriöst! Måste komma hem till dig, för att se detta.. Trodde inte det såg ut så xD

2012-06-13 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0