x Tufftufftuff Datum: 2012-02-28 Tid: 19:22:13

Idag upptäckte jag att de nya pågatågen är designade för bloggare, vad finns det annars för anledning till att de skulle ha en helkroppsspelgel inne på toaletten liksom?! Passade på att utnyttja den oavsett, något roligt ska man ju ha. Medger att jag höll på att trilla mest hela tiden och att de flesta av bilderna blev suddiga, det där tåget skakade inte lite alltså.



"Varför åkte du tåg idag Elin?"
undrar ni nu. Jo, jag skulle lämna en sommarjobbsansökan till ett företag i Helsingborg och sen passade jag på att springa in om en skobutik och beställa ett par svindyra skoinlägg. Spännande va?
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0