x Trött tröttare tröttast Datum: 2012-02-12 Tid: 22:10:12

Min plan var att åka hem tidigt från Helsingborg idag, typ vid middag. Meeeneeeee.... kom hem för en halvtimme sedan istället. Jag har 17 grader i min lägenhet, hur varmt har du? Och mitt internet fungerade inte förrän jag hade startat om datorn för för sjätte gången.
Imorgon tänker jag roa mig med att ringa runt och felanmäla ting, ska bli sådär kul. Särskilt med tanke på att jag ska vara i skolan från 10:00 till 17:00. Fasar.

PS. Jag ska blogga bättre. Lovar.
.........

Kommentarer
Postat av: Otto

Det var 26 grader härinne innan idag, skulle nästan vilja byta med dig. Men näää.

2012-02-12 @ 22:58:19
Postat av: Peter

+18 är att man behöver, släng på en filt och allt är löst ^^ Gött att du skriver lite igen, kollar hela tiden på din blogg, för att se nya inlägg :P

2012-02-13 @ 13:41:59
Postat av: Kitty

18 grader imorse. Så you win. D: Dragigt fönster i sovrummet är inte det bästa jag vet när det är snöväder ute. Men idag har det varit så fint och soligt väder här så har jag lite tur så är lägenheten soluppvärmd (stora fönster..) när jag kommer hem i eftermiddag! :D

2012-02-13 @ 14:23:53
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0