x Brr Datum: 2012-02-02 Tid: 19:29:57

Idag har jag sprungit runt med min snygga vinröda skjorta som jag köpte för 50kr inne på New Yorker. Det enda negativa var väl att den visade sig vara lite väl kall för de där 10 minusgraderna som vi har haft här i Malmö idag, men det kunde ju inte jag veta liksom. Inte heller kunde jag veta att vi skulle vara utomhus på lektionen.. Imorgon ska jag ha på mig dubbla strumpor, strumpbyxor under jeansen, tjock tröja och varm mössa. Bara så ni vet. 

Här har ni en hej-jag-är-röd-i-ögonen-men-försöker-vara-söt-ändå-bild.



.........

Kommentarer
Postat av: Peter

Snygg tröja! Passar dig ypperligt!

2012-02-03 @ 00:06:57
URL: http://knallfalleffekt.blogg.se/
Postat av: Terese

Super snygg!

Allt bra?

2012-02-15 @ 07:26:00
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0