x ÄNTLIGEN Datum: 2012-02-21 Tid: 23:49:30

Här har ni min folder till KELA-projektet i Landskrona, ett uppdrag vi fått genom skolan. Kassa foton eftersom att det var mörkt i rummet (och för att jag är för trött för att orka rätta till färgerna i efterhand) men ni ser på ett ungefär. Detta är alltså vad jag har roat mig med att göra idag.





Aaaaahh
, SÅ skönt att vara klar alltså, även om jag inte är sådär jättenöjd som man gärna hade velat vara efter en dags arbete. Aja. Skit samma.
.........

Kommentarer
Postat av: Rikard Nilsson

Ditt projekt är det något som Landskrona kommer använda? Eller är det bara plugg? Vet inte om du gjort ett bra jobb då jag inte vet hur man ser om det är bra eller inte. Litar på ditt ord i det fallet :P.

Hoppas du får en bra dag, kram Rikard

2012-02-22 @ 12:25:32
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Rikard: De bästa av de olika informationsmaterialen vi i klassen har tagit fram kommer användas "på riktigt" och tryckas upp i större upplagor. :) Tack det samma!

2012-02-22 @ 17:48:30
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Ellen (alatariel)

Verkligen super fint! Gillar de där små personerna som hoppar omkring. :)

2012-02-27 @ 17:38:15
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0