x Tröttsamt Datum: 2012-02-15 Tid: 16:49:36

Var en sväng in om ett av MKBs kontor i förrgår, men det visade sig att de bara hade öppet mellan 08:00 och 09:00 (vad är det för öppettid egentligen!?) så jag blev så illa tvungen att vända i dörren. Idag gjorde jag ett nytt försök vid 13:00, med ungefär samma resultat - idag öppnade de nämligen inte förrän 14:00.... herre. gud. Envis som jag är åkte jag dock tillbaka igen en timmar senare. Gick in. Fick reda på att jag skulle kontakta någon annan. Gick ut. Sjukt ovärt.

Så nu sitter jag här och fryser ändå. Ångrar lite att jag inte köpte hem o'boy, en kopp varm sådan hade inte suttit fel nu känner jag..


.........

Kommentarer
Postat av: Sari

Fin blogg.

"Lånade" en av dina bilder...hoppas det e ok;o)?

2012-05-22 @ 23:15:16
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0