x Nick Pitera Datum: 2012-04-19 Tid: 00:23:13

Jag måste ha tipsat om Nick Pitera flera gånger tidigare, men det var så längesedan jag lyssnade på honom senast att ni förmodligen inte minns. Idag trillade jag oavsett över en av hans videor igen och åååh vad grym han är. Typ dör.

Eftersom att hans version av låten "A whole new world" från Alladin är låten som jag desperat laddade ner och la in på min mp3 för x antal år sedan och lyssnade på om och om och om och om igen är det självklart den ni ska lyssna på först. Sen går ni såklart in och kollar på hans andra videor också, ni är konstiga om ni kan låta bli. ;)



Sen får ni bara inte missa det här klippet:

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0