x Otto på besök Datum: 2011-09-29 Tid: 18:47:44



Tvingade ut min kära farbror på en fotorunda idag för att jag skulle få lite material till att göra cinemagraphs (typ animationer). Det blev faktiskt lyckat! För en gångs skull var ljuset bra och bildkvalitén blev toppen, dessvärre hittar jag såklart inget bra filformat att spara animationer i så när jag väl sparar blir allt helt pixligt... dumma gif. Aja. Om någon har tips på något bättre filformat som stödjer animationer är ni varmt välkomna att informera mig!
.........

Kommentarer
Postat av: Peter

Good job there! :)

2011-09-29 @ 20:55:36
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Peter: Tack! :D

2011-09-30 @ 18:44:16
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0