x Lurade! Datum: 2011-09-11 Tid: 20:09:09

Bilden på tvättstugan infinner sig inte alls i föregående inlägg, den kommer här istället! Ärligt talat känns det inte som om ni bryr er om ni får se en bild på tvättstugan eller inte. Men det får ni alltså ändå.

Eftersom att jag är en sjukt uppfinningsrik person i köket blev kvällsmaten precis som jag beskrev i föregående inlägg med enda skillnaden att jag slängde in alltihopa i ett pitabröd. Jag vet, bästa idén någonsin, hur gott som helst! Tror att ni ville veta det ungefär lika mycket som ni vill se bilden som kommer nu. Min blogg måste verkligen vara den mest spännande och intressanta i hela bloggvärlden, jag förstår att ni prenumererar!


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0