x Fnittrar mig nästan till döds Datum: 2011-09-26 Tid: 23:35:27

Jag är inte normal. Okej, det visste ni kanske redan, men alltså.. när jag stod och borstade tänderna nyss blev det liksom konstaterat.

Senariot:
Jag står alltså inne på toaletten. Ensam. Det finns inte en själ i närheten, och borsta tänder är ju faktiskt grymt tråkigt. Då kommer jag plötsligt ihåg en dröm jag drömde inatt. Jag drömde nämligen, för att göra en lång historia kort, att min pappa mördade mig (!?) och att jag blev en fiskmås (?!?!?) i mitt andra liv. Detta tycker jag då är så extremt lustigt att jag börjar skratta och sätter tandkrämen i halsen.

Allvarligt talat, vad är oddsen?


.........

Kommentarer
Postat av: amelia

Dagens blogg är utsedd, kika in och se om det blev du! Om inte så kan du ju anmäla dig till den nya omgången! :)

2011-09-27 @ 09:04:47
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0