x Dumma dag Datum: 2011-09-30 Tid: 17:58:00

Kom just in genom dörren, har varit i skolan hela dagen. Är tröttare än tröttast och hade helst bara velat lägga mig under täcket och sura.

Låt mig förklara:

1. Allt började med att jag skulle bre mina mackor till skolan i morse och insåg att de två bitar som var kvar av mitt bröd hade börjat mögla. Det blev inga mackor för min del.

2. Jag lyckades förväxla buss nummer 8 med buss nummer 3 och fick gå en bra bit till skolan. Hade lika bra kunnat gå direkt istället för att stå och vänta på bussen från första början.

3. Jag kom på att jag hade glömt vilken sal vi skulle vara i.

4. Teckningslektionen som jag hade sett fram emot hela veckan ersattes av att vi fick titta på när en känd herre från Kina skrev texter. Jag har ingen aning om vad det hade med vår utbildning att göra men borde väl vara tacksam för att jag fick se denna herre skriva. Tyvärr är jag en väldigt otacksam unge och hade hellre tecknat serier.



5. Jag har som sagt tillbringat hela min dag i skolan, medan det har varit solsken och varmt utomhus.

6. Jag bestämde mig därför för att hoppa av en hållplats tidigare än planerat för att få gå sista biten genom parken. Självklart hade den just idag intagits av ett gäng kajjor och jag fick istället för vacker fågelsång lyssna på skränandet från hundratals kråkfåglar. Yes.



Hoppas att er dag har varit bättre än min!
Nu ska jag diska..........
.........

Kommentarer
Postat av: Peter

Aww.. :( Läs min blogg lite senare, så kanske du mår lite bättre ^^

2011-09-30 @ 18:39:41

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0