x Idag fungerar ingenting Datum: 2011-10-27 Tid: 18:55:54

Nej, precis så är det. Jag har egentligen inte tid att skriva detta alls eftersom att jag har SKITMYCKET att göra! Men jag måste klaga. Tre minuters paus liksom. Det är väl tillåtet fast att man inte har tid?

Saker som har gått fel idag i bakvänd kronologisk ordning:

1. Mitt illustrator dog just och hälften jag ritat försvann. Serien ska vara inne imorgon och jag har ett par timmar av ritande kvar. Om jag blev pepp? Inte direkt.
2. Jag kom i sista sekund på att det jag ska ha på mig på Carls inflyttningsfest imorgon inte är tvättat. Fick sätta igång en tvätt - fast att jag inte har tid.
3. Hade planerat dagen väl. På middagen scannade jag därför in min perspektivbild i skolan. När jag kom hem och tittade på bilden visade det sig att man inte såg linjerna. Så jag fick ta till en nödlösning och fota skiten. Inte nog med det så ville bilderna inte laddas över till datorn eftersom att jag råkade fota i RAW. Sen fick jag rätt på det. Då ville plötsligt inte min inlogg till skolmejlen fungera. JAG FICK SAMMANBROTT. Typ.
4. Jag skulle göra två portioner pastasallad eftersom att jag tänkte vara smidig och äta mitt på dagen imorgon, hinner inte trycka i mig något innan jag ska till Carl nämligen. Såklart blev det alldeles för lite. Och jag har inte tid att göra mer.
5. När jag skulle köpa ägg till pastasalladen var äggen slut. HUR OFTA ÄR ÄGGEN SLUT!?!?!!
6. Slösa bort två timmar i skolan på att titta på en film om typsnitt när jag istället hade kunnat göra min läxa.

Vi hörs nån dag! Inte imorgon. Kanske inte i övermorgon. Kanske dagen därpå? Jag vet, jag är världens bästa bloggerska!
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0