x Bloggutmaningen Datum: 2011-10-25 Tid: 09:10:00

Jag har blivit utmanad av jhh.blogg.se att avsluta de här fem meningarna och sedan skicka utmaningen vidare till fem andra bloggare.

1. När ingen ser eller hör mig… sjunger jag högt samtidigt som jag tar fjortisbilder i min badrumsspegel. Sjukt givande.

2.
Jag går aldrig hemifrån utan…
att låsa dörren. Det vore ju ganska dumt att låta bli. Sen går jag ogärna hemifrån utan kläder.. Egentligen tänkte jag skriva "mobilen", men vid närmare eftertanke går jag hemifrån utan den ganska ofta av misstag. 

3. Min blogg heter som den gör för att jag…
inte har ork att byta bloggnamn. Jag tyckte helt enkelt att det var fint någon gång för tre år sedan och skapade bloggen utan någon större baktanke. Men alla bloggar är väl lite glasartade, antar jag?

4. Om jag vågade skulle jag…
färga mitt hår och klippa en galen frisyr. That's it. Hoppa fallskärm och klappa krokodiler är inte riktigt min grej.

5. Om tio år kommer jag att…
köpa mig en hästgård i Smålands djupaste skogar där jag isolerar mig från omvärlden och skapar bilder som världen aldrig tidigare skådat. Samma år läcker tyvärr ett par bilder ut på nätet och jag blir såklart världskändis med en gång. Flyttar till USA och lever på att sälja mina autografer.

Och så skall det här skickas vidare till ytterligare fem bloggar, jag utmanar:
ameliazakrisson.blogg.se
stinapauline.blogg.se
brightmoments.blogg.se
knallfalleffekt.blogg.se
aannnnaaaa.blogg.se
.........

Kommentarer
Postat av: Johanna Stina - Foto och designblogg

Jag antog utmaningen! ;D

2011-10-25 @ 13:50:10
URL: http://stinapauline.blogg.se/
Postat av: JHH

roligt att du antog utmaningen :)

2011-10-25 @ 20:14:41
URL: http://jhh.blogg.se/
Postat av: anna

jag antar också utmaningen, kommer upp lite senare :)

2011-10-27 @ 17:19:33
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0