x Plötsligt händer det Datum: 2011-11-18 Tid: 13:54:07

Har du problem att hitta pojkvän? Flytta till Malmö och problemet är löst! Eller så är det bara jag som är så otroligt snygg/vacker/söt/perfekt som drar till mig alla skumma människor.. Ja så måste det vara.

För ett par minuter sedan gick jag nämligen bakom två killar som hade åkt med samma buss som jag gjort. Plötsligt vände sig den ena killen om.

Killen: "Excuse me, I saw you at the bus and I think you look really nice!"
Jag: "Eh.. thank you?"
Killen: "What's your name?"
Jag: "Elin."
Killen: "My name is vad-det-nu-var" *sa något jag inte uppfattade* "Bye bye!" *vände av mot en annan byggnad som ligger bredvid den där jag bor* (tacka gud att han inte bodde i samma hus)
Jag: "Eh, nice to meet you!"

När killarna hunnit en bit hörde jag kille nummer två säga till kille nummer ett att "She was really cute!".


Made my day.
.........

Kommentarer
Postat av: Terese

hehe tack, du kan få mina fräknar om du vill det. :)

2011-11-18 @ 15:36:40
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: ♥ Camilla

Omg, jag hade dött! Blir alltid så nervös när främlingar börjar prata med mig ;P Fick gå på en hundpromenad med en gamling jag råkade möta... hon envisades med att gå med på hela min promenad, hade aldrig sett tanten innan dess xD



SV: Ja asså jag blir bara trött på såna människor. Inte vill idioten ge sig heller!

Men åh Lennart är ju ett klockrent namn på en gosedjursanka ;D Om jag skaffar en hund till ska den få heta Melker ^^,



Tack så jättemycket för din kommentar :D Blev riktigt glad av den! Så tråkigt att gå in på bloggen och se att någon bara vill vara elak men så ser jag en kommentar som din och jag kommer på vad som är värt att lägga energi på :) Tack<3

2011-11-18 @ 23:16:43
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Så kul att höra att någon random person tycker man är söt :)

sv: Haha tro mig, har man godsaker hemma överrallt blir man inte så sugen längre ;)

2011-11-19 @ 10:31:41
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: Ellen från Finland ♥

Haha :D Vad gulligt!

2011-11-23 @ 17:38:39
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Ellen: Haha, jaa! :D Lite.. random bara?

2011-11-23 @ 18:41:02
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0