x Berit gjorde kaos med Skåne Datum: 2011-11-28 Tid: 19:41:47

Någon som blåste iväg igår?

Själv satt jag inne i lägenheten hela kvällen och märkte inte av stormen mer än att trädet här utanför dansade lite. Desto mer märkte jag av den i morse då Otto smsade att tågen inte gick som de skulle så att han och Peter inte kunde hälsa på som planerat. Sur blev jag. Eller ja, egentligen vände jag mig bara om och sov vidare. Men vi kan ju låtsas. 

Sen gick jag en runda för att se hur mycket som hade fördärvats. Men det blev ingen skadeglädje för min del, allt såg ut som vanligt. Fy vad tråkigt liksom.


.........

Kommentarer
Postat av: JHH

suck...jag raderade mitt senaste inlägg för det hade puplicerats två stycken...där hade du kommenterat...så nu är den borta...jag skulle svara på den så blev det så..

2011-11-28 @ 22:27:40
URL: http://jhh.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jodå det är det värt, de försvinner ju när bebisen kommit, vilket den har om ett par timmar ;)

2011-11-29 @ 02:58:24
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Jag märkte inte heller av så mycket av stormen trotsa att vi var ute på vägarna från Göteborg, genom skåne och hem hit till Karlskrona :)

Va härligt att dina fördomar motbevisades och att du trivs bra nu :D

2011-11-29 @ 13:04:01
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0