x Ännu en bloggutmaning Datum: 2011-11-20 Tid: 11:39:00

Blev utmanad av kittonia att svara på följande fem frågor, antar utmaningen!

1. Varför började du blogga?
Väldigt bra fråga! I ärlighetens namn har jag inte den blekaste aning, men jag antar att det främst hade att göra med att jag själv följde flertalet bloggar med stort intresse. Att jag sen skrev dagbok, var intresserad av webbdesign och ville ha en sida att visa mina foton och illustrationer på gjorde nog inte saken sämre.

2. Vilka bloggar följer du?

MÅNGA! Som jag nämnt tidigare närmre 100 stycken (utan överdrift) (hej-jag-är-nörd!), har ni någon fråga om en blogg är det med andra ord mig ni ska vända er till, haha! ;) Det varierer dock lite vilka jag följer aktivast (som jag med andra ord besöker även när jag inte har tid), just nu är det nog egoina, juennifer och gossips (eftersom att jag inte längre har tid att besöka varje storbloggare för sig, sjukt smidigt!).

3. Vilken är din favoritfärg?

Allt från vitt till svart till chockrosa till mossgrönt. Jag är en allätare. Dock är jag väldigt förtjust i färger kombinerade med beige eller gult, det är snyggt!

4. Vilken är din favoritfilm?
Får man välja en serie istället? Snälla snälla snälla snällaaaa? VAMPIRE DIARIIIES!! Film är annars inte min grej, jag uppskattar inte det riktigt. Skulle väl vara någon lättsmält tjejfilm då, typ "She is a boy".

5. Vilket land/länder skulle du vilja besöka?
Jag har inget land jag skulle vilja besöka, roligt va? Nejmen. Fram till för ett par år sedan stod Finland som ensam kandidat på listan, men nu har jag ju redan varit där. Varma länder med badstränder är inget som riktigt lockar mig, jag söker hellre naturupplevelser, så kanske Australien eller något land med fin regnskog? Dessvärre har jag en fobi mot stora kryp som borde vara små (typ spindlar) och känner inte heller för att bli uppäten av en haj eller trampa på en giftig orm. Så nääää. Tacka vet jag norden. Haha. Island maybe?

Mina fem nominerade till denna (detta?) fantastiska Award är:
Den som känner sig manad! Skicka en liten kommentar om du vill svara på frågorna så skriver jag upp dig här. :)

.........

Kommentarer
Postat av: Rikard

Om du bara ska åka till ett land ska du verkligen åka till Australien. Helt grymt land med fantastiska människor och underbart djur och naturliv. Hittade din blogg via rullstolsbruden. Ha en bra kväll. Kram Rikard

2011-11-21 @ 21:23:21
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Rikard: Tack för tipset! Roligt att höra hur du hittade hit också, blir alltid lika nyfiken när nya människor kommenterar :D Ha det bäst, kram!

2011-11-21 @ 21:51:57
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Rikard

Hej!! Såg att du skrev om väla centrum och gissar att du bor nära. Jag är uppvuxen i ödåkra men är bosatt i Stockholm sen elva år tillbaka. Ha en bra kväll kram Rikard

2011-11-23 @ 18:57:41
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Rikard: Vad kul! :D Jag bor numera i Malmö men mina föräldrar bor fortfarande i närheten, så jag passade på att åka dit när jag ändå besökte dem (; Det samma, kram!

2011-11-23 @ 19:00:02
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0