x Typ trött Datum: 2011-05-19 Tid: 21:51:41

Äntligen har sjalen till min balklänning anlänt, nu är jag redo! Bara en vecka kvar... så spännande det ska bli!

Bloggen kommer nog fortsätta vara lite tråkig här ett par dagar till, hoppas ni står ut! Pluggar som en riktigt nörd till nationella i matte e på måndag. Måste.. Klara.. Provet. Eller ja, i själva verket spelar det ingen roll om jag får IG eller MVG eftersom att jag ändå inte räknar med poängen i slutbetyget och inte kommer vara hjälpt av meritpoängen. Men jag vill ha bra betyg i kursen ändå ju!

Förresten, om du råkar läsa detta Johanna, jag såg dig i tidningen idag! Tro det eller ej, jag kände igen ditt face. Det var typ lite skumt. "Titta, där är ju Johanna! Henne har jag aldrig träffat men jag vet hur hon ser ut!". För er som inte har någon aning om vad jag svamlar om; jag och Johanna är marsvinsspeletbuddies. Alltså.. vi kom i kontakt över ett online marsvinsavelsspel (ja, jag är allvarlig) och det visade sig att vi bor hyfsat nära varandra. Faktum är att Johanna har stalkat mig flertalet gånger när jag inte har haft någon aning om det, haha! Såatteee.. ja, jag ger igen genom att kolla på dig i tidningen nu. Bara så du vet.

.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, wtf, hur fan kände du igen mig? :O Stalkerish värre ;) Men ja, det var ju en väldigt..."fin" bild. Man vill ju verkligen ingenting hellre än att bli fotad när man är DÖDSHUNGRIG.

2011-05-21 @ 16:11:35
Postat av: Elin [glasartad.blogg.se]

Svarar Jojjo: Riiiktgt stalkerish! Fast inte riktigt lika stalkerish som att du läser min blogg.. (; Öhöhö, tagen på bar gärning! ;D

2011-05-21 @ 20:41:34
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läskigt nog var det första gången jag tittade in här på kanske två månader :P Sammanträffande ftw :D

2011-05-22 @ 02:25:53
Postat av: Elin [glasartad.blogg.se]

Svarar Jojjo: Ja, och jag brukar inte ens titta i tidningen.. snacka om ödet! Haha ;D

2011-05-22 @ 13:10:36
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0