x Oddworld Abe's Odyssey Datum: 2011-05-24 Tid: 22:38:28

Okej, jag vet att ni egentligen inte alls bryr er men det här är min blogg och jag är nörd, så ni får helt enkelt stå ut! Otto påminde mig nämligen om ännu ett datorspel som vi spelade när vi var små. Jag hade helt glömt bort det, men så skickade han en bild och jag kom ihåg det direkt. Snacka om nostalgi! Jag minns till och med ljudeffekterna, hur sjukt är inte det?

Så, mina damer och herrar, Oddworld Abe's Odyssey;



(Bilderna har jag snott härifrån och härifrån)

Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=bs2Wp-Vc7CI

Ja, ni börjar förstå vad jag roade mig med medan ni andra satt och lekte med dockor? Erkänn att jag är lite cool? ;)
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0