x Inför balen Datum: 2011-05-25 Tid: 22:37:34

Tidigare idag roade mamma och jag mig med att springa runt i trädgården och hitta lämpliga ställen att fota min balutstyrsel på. Jag var riktigt het i mönstrade harembyxor, sönderblåst hår och tofflor (för att inte tala om mammas fleece i kombination med min jacka, mums!). Folk som körde förbi undrade nog varför jag stod och poserade framför kameran i den där utstyrseln.. Det undrade Elsa också. Nyfikna kattskrälle.



Imorgon är det bal! Jag är nervös och glad men vill inte men vill ändå. Typ. Ska bli kul!

.........

Kommentarer
Postat av: Peter

Absolut inget fel på att vara klädd så! Snarare tvärtom!

2011-05-26 @ 01:26:47
Postat av: Emma H.

Måste säga att du gör min dag varje dag! Att läsa dina inlägg får mig att skratta och le om och vart annat xD

2011-05-26 @ 13:20:34
URL: http://akrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0