x För vi har snart tagit studenten! Datum: 2011-05-27 Tid: 22:50:42

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering på senaste tiden, har haft fullt upp med skolan (om ni nu mot förmodan missat det). Men nu, nu är betygen satta! WOHOO!
Balen igår gick över förväntan, hade gärna gjort om det! Bordsplaceringen kunde inte varit bättre, hamnade med ett riktigt härligt gäng människor, träffade flera gamla kompisar och hade jätteroligt!

Min mattelärare passade i övrigt på att komma fram och säga ett par ord. "Nu förstår jag varför du skolkade på lektionen idag!". Tillåt mig att ta det som en komplimang.

Här har ni en bild över torget där vi samlades innan vi tog bussarna upp till Sundspärlan där själva balen hölls. Vi var några stycken! Bilden kommer härifrån, hittar ni mig blir jag imponerad. ;)

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0