x Balfeelings Datum: 2011-05-09 Tid: 10:13:28

Jaaa, det fungerar att publicera inlägg igen! Woho! Blogg.se buggade loss hela dagen igår, mina inlägg bara "poff" försvann när jag publicerade dem. Men nu verkar det fungera igen! Tänkte bara meddela att jag dansade en sväng på köksbordet igår iklädd min numera uppnålade balklänning. Bara tre veckor kvar, sen är det studentbal!!

På bilden ser ni mammas skadeglada leende, hon har precis sett några hjortar springa förbi utanför fönstret som jag missade. Äckligt nöjd var hon. "Hade du varit några sekunder snabbare hade du ju bara kunnat vända dig om och fota dem genom fönstret! Hahahaha, DU MISSADE DEM!". Hmf.


.........

Kommentarer
Postat av: Jelly

Åhhhh kommer själv ihåg hur förväntansfull man var inför balen, vilken underbar känsla! :D



Sv: Glass är livet! :D Åt min första mjukglass i helgen! Underbart!

Ja, läkemedelsberäkning är inte en dans på rosor :(



kram

2011-05-09 @ 18:33:03
URL: http://fotojelly.blogg.se/
Postat av: Julia Wahlberg . p h o t o g r a f i

Alltid lika tråkigt att missa ett perfekt fototillfälle... (;

2011-05-19 @ 15:33:54
URL: http://photografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0