x Ett glatt humör Datum: 2011-05-21 Tid: 20:44:45

Idag är det en sådandär dag när man bara vill hoppa runt och skratta och utan anledning har ett stort leende över hela ansiktet som inte vill försvinna. Jag är på SÅHÄR bra humör! :D Kan det vara för att Otto kommit tillbaka från Uppsala? Kan det vara för att solen skiner? Kan det vara för att det är bal om mindre än en vecka? Kan det vara för att jag snart tar studenten? Ja, det kan man fråga sig.

Jag håller förresten på att rita lite! Det går sådär. Jag har kommit på hur filurens huvud ska se ut, vad den ska hålla i handen och hur den ska stå. Till och med marken har jag ritat! Men så kommer vi till kroppen... hur ser en grön filurs kropp ut? Svårt!




.........

Kommentarer
Postat av: ajka

Hm lite tjock & fluffig, kanske ? :3

2011-05-22 @ 08:46:00
URL: http://ajkaredzic.blogg.se/
Postat av: Sofia

du e jätte bra på att rita , saknar dig på s.s. , har länge sökt efter en solbacka kanin , men det är ingen som säljer de :/

2011-05-22 @ 11:01:19
URL: http://www.soufas.devote.se
Postat av: Julia

väntar spännande på fortsättningen! håller med sofia, ditt stall är underbart! jag har slutat med s.s, men du var lite som en idol under den tiden (:



svar: nä jag tycker dom ser så läskiga ut! blåa ögon.. njaä x)

2011-05-22 @ 14:57:55
URL: http://photografi.blogg.se/
Postat av: Olivia

Sofia, jag har en Solbacka kanin som du kan få köpa! Jag heter Grevskap, maila mig där <3



Btw, Elin! Älskar den gröna saken! Så sjukt söwet!

2011-05-23 @ 15:58:26
Postat av: Elin [glasartad.blogg.se]

Svarar Olivia: Tack du! :D

2011-05-24 @ 19:09:38
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0