x Skicka tidningen på tryck, check! Datum: 2011-03-30 Tid: 18:30:18

Gissa hur länge jag pluggade igår? Till tolv på natten! Sen hoppade jag upp pigg som en lärka klockan sex i morse, fast att vi egentligen hade sovmorgon till 12, för att åka hem till Frida och göra projektarbete tills skolan började. Snacka om att vara effektiva! Dessvärre tog det längre tid än planerat att få rätt på sidorna till tidningen, och när det väl var dags att skicka dem till tryckeriet visade det sig att de tog för stor plats för att skickas. Gissa om vi blev frustrerade? Såå, duktiga som vi är tog vi helt enkelt bussen efter skolan till tryckeriet och lämnade över ett USB-minne (efter att ha irrat omkring en stund i området utan att hitta). TADA!

Detta firar vi med en underbart vintrig bild föreställande mig och Mikaels mössa! Mikael är fotografen, jag ska inte ta åt mig äran. ;)



Nu är det bara projektrapporten kvar, för den hann vi inte med i morse. Suuuck. Snacka om att fördärva stämningen..
.........

Kommentarer
Postat av: Peter

Björn Fofitottotta!

2011-03-30 @ 23:30:49
URL: http://knallfalleffekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0