x Pluggelipluggplugg Datum: 2011-03-19 Tid: 21:16:39

Varför heter det "att plugga" egentligen? Är det för att man trycker in en massa information och sen sätter i en mental plugg så att det inte trillar ut igen? Eller?

Min blogg blir lite lidande av skolan nu, fast det har ni nog redan märkt. Här ser ni vad jag håller på med om dagarna;



I övrigt är jag stressad över vad jag ska göra efter skolan, det börjar bli lite ont om tid att bestämma sig. Jag har nästan kommit fram till att jag ska skaffa sommarjobb och sen plugga vidare till arkitekt. Nästan.
.........

Kommentarer
Postat av: Julia . PHOTOGRAFI.BLOGG.SE

Låter bra det där med pluggen :d

Sv; Ja! Vårvårvår (:

2011-03-20 @ 21:11:40
URL: http://photografi.blogg.se/
Postat av: Kristina - ingen vanlig dag

Ha ha! Har också funderat på det men inte kommit fram till nåt bra. Konstigt ord, helt klart.



Vilken härlig blogg du har - massa fina foton!



/kristina

2011-03-21 @ 15:42:30
URL: http://ingenvanligdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0