x Morgonpigg? Njae. Datum: 2011-03-01 Tid: 08:16:04

Det var längesen jag var såhär trött. Sitter och halvsover i ett tomt bibliotek och känner att jag är aaaalldeles för tidigt i skolan för att det ska vara bra för min hälsa. På tal om hälsa (eller snarare att hälsa) så satt mina morgonmates (det vill säga personer från andra klasser som brukar underhålla mig när jag är tidig) ihopklämda på en bänk här utanför. Tyvärr fick jag inte plats, så nu sitter jag här helt utan underhållning. Eller okej, jag har ju i och för sig min bästa kompis datorn här. Det är inte fy och skam det heller nu när jag tänker efter.

Nu börjar jag om exakt.. 34 minuter. Får tillbaka matteprovet. IIh.
.........

Kommentarer
Postat av: Clara

sv; Haha, japp det är gott med popcorn :D. Hoppas det gick bra på matteprovet !!!

2011-03-01 @ 11:15:05
URL: http://chaneeeel.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack raring :D



Gick provet bra!? :D

2011-03-01 @ 13:03:09
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0