x Jag är inte rädd, jag kan plugga! Datum: 2011-03-29 Tid: 19:06:01

Fick nyss reda på att jag har det muntliga nationella provet i Svenska B nästa fredag, muntliga presentationer är inte riktigt min grej och särskilt inte när man bara har en dryg vecka på sig att förbereda. Dessutom ska projektarbetet vara klart samma dag som vi har matteprov, det vill säga onsdag, och arbetet i samhällskunskap ska vara klart veckan därpå. För att göra det hela ännu bättre ska jag göra högskoleprovet hela lördagen och måste plugga körteori för fulla muggar. Låt oss säga att jag är ganska stressad. Ganska mycket stressad.

Läxan till Foto B idag blev i alla fall godkänd, jag skapade det här uuuursnygga reklambladet till Lantmännen;



Varför bloggar jag nu egentligen? Jag har ju inte ens tid.
.........

Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh shit vad mycket läxa! Men lycka till i pluggandet, och sitt nu inte här och läs denna kommentar när du egentligen ska plugga. ;)

2011-03-29 @ 19:59:29
Postat av: Lotta

Haha, vilken fantasi! :P

2011-03-29 @ 22:03:26
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Lotta: Du kan ana var jag fick inspirationen ifrån.. ;)

2011-03-30 @ 18:14:04
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Jennifer: Haha, tack för peppandet ;) Ska göra som du säger och börja plugga nu med en gång! .. ska bara ..

2011-03-30 @ 18:16:12
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0