x Andas djuuupt Datum: 2011-03-21 Tid: 21:46:39

Jag känner mig riktigt stressad nu. Med typ allt. Fast att jag egentligen inte borde behöva vara det. Men det känns som om jag har mycket att göra. Det känns som om jag har jättejättejättejättemycket att göra. Jobbigast känns det att ha saker hängande över en som man inte bara kan få gjorda. Typ att ta körkort och att söka sommarjobb och att komma på vad man ska göra efter studenten. Velar hela tiden. Sjukt äckligt stressande.
Ett tips till er som umgås med mig den här veckan; var snälla. Jag dampar när som helst. Bara tanken på att jag snart ska börja förbereda mig inför det muntliga nationella provet i Svenska B och börja skriva på ett groteskt långt arbete i Teknikutvecklingen gör mig illamående. Knulla min gud, hade jag skrivit om jag gick omvårdnadsprogrammet på vår skola (ja, människorna där har något fel i huvudet). Istället skriver jag.. nej, jag skriver inget. Jag måste plugga!



Undrar du vad detta föreställer? Det är min hjärna, såklart.
.........

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, vad bra :). Tack ska du ha!

2011-03-22 @ 07:52:28
URL: http://emmacb.blogg.se/
Postat av: Peter

Först skulle jag (om jag vore du) coola ner mig lite.. Även om jag vet att Nationella och PA inte gör saken bättre, blir det inte lättare att ”stissa” upp dig. Om du nu har såkallat ”damp” över vad du ska hitta på efter studenten, så sätt dig ner en dag, när du inte har så mycket att tänka på (i skolan) och fundera på ”Vad känner jag nu och hur kan framtiden se ut?” Du är fortfarande ung och du har ett helt liv framför dig.

2011-03-22 @ 09:37:07
URL: http://knallfalleffekt.blogg.se/
Postat av: Katsu

Oh the joys and wonders of trean. <_< Saknar det inte, om man säger så...

2011-03-22 @ 13:06:07
URL: http://katsus.blogg.se/
Postat av: Elaine

Varför skrev du "Knulla min gud"? Snusko

2011-03-22 @ 15:21:32
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Elaine: Jag skulle väl snarare kalla det för respektlöst, men okej. Snusko kan väl duga. Om du läser ordentligt är det inte en mening jag brukar använda utan en ytterst störd mening jag råkat snappa upp av andra, om möjligt mer störda, människor.

2011-03-22 @ 16:44:10
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Elaine

Jag hoppas du är medveten om att unga tjejer och killar kommer söka på ordet om de inte vet vad det betyder och få en hemsk upplevese!

2011-03-24 @ 15:34:22
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Elaine: Ja, de kommer säkert få men för livet. :) Jag ber om ursäkt att du upplevde min mening upprörande (det var iofs min tanke också, men ändå), men jag kan faktiskt inte ta någon som kallar mig för "snusko" särskilt seriöst. Jag tror inte det är större risk att någon som inte känner till ordet upptäcker det på min blogg istället för på de trehundratjugoåtta miljonerna andra sidor där samma ord förekommer.

2011-03-24 @ 17:28:45
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0