x Underklädestrubbel Datum: 2011-06-07 Tid: 13:26:44

Jag upptäckte precis att mina trosor lyser igenom min studentklänning. Ganska mycket dessutom. Aj då. Okej, alternativen är som följer;

1. Leva med att halva stan vet vad jag har för färg på mina trosor.
2. Inte ha några trosor alls.
3. Hitta något hudfärgat som inte lyser igenom så mycket.
4. Ha ett långt linne under klänningen.
5. Göra fula grimaser så att ingen tänker på vad jag har under klänningen.

Alternativ 2 känns dock ganska borträknat vid närmare eftertanke.. och det där med grimaser lär inte fungera. Hm.


.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, stackars dig! Jag tycker nog det blir bäst med ett vitt linne under ^^ Eller om du gör en grimas som du lägger ut här =)

2011-06-07 @ 21:25:18
Postat av: Jelly

Haha :D Tycke att punkt 1 lät bra ;D nej men hudfärgade trosor finns väl någonstans?

Åhh vill också ta studenten igen, sådan härlig känsla!



kram

2011-06-07 @ 22:00:59
URL: http://fotojelly.blogg.se/
Postat av: Elin [glasartad.blogg.se]

Svarar Sanna: Hahaha, jag ska göra mitt yttersta för att kunna visa dig en fin grimas efter mitt studentfirande! ;DD

2011-06-08 @ 17:40:58
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0