x Pirates of the Caribbean Datum: 2011-06-03 Tid: 16:19:13

Igår trotsade jag och Frida det fina vädret och gick på bio. Klockan var förvisso ganska sent så det spelade väl ingen större roll om det hade varit solsken under dagen eller inte, men det lät fräckt och passade bra som inledning till detta spännande inlägg. Kan ni gissa vilken film vi såg? Inte? Läs rubriken. Duuh.
Som ni förhoppningsvis listat ut vid det här laget såg vi alltså fjärde filmen i filmserien Pirates of the Caribbean; I främmande farvatten. Den var helt okej, lite sådär lagom lättsmält och tjejig, och faktiskt bättre än trean. Vilket å andra sidan inte är någon större bedrift eftersom att trean var.. seg. Men ja. Tacka vet jag första filmen, Svarta Pärlans förbannelse, DEN är bra! Eller vad säger ni?



(Bilden har jag snott härifrån)

PS. Killen som sålde popcorn blev så till sig av min låtsastatuerade nagel att jag fick en mellanpopcorn till priset av en liten! Eller så var det bara för att han var ny, jag är inte helt säker..
.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Morr vad jag blir avis på dig och Frida nu! Eller så var killen bara lite smått förälskad i dig... :)

2011-06-03 @ 17:12:50
URL: http://Belleri.blogspot.com
Postat av: josefuun

haha ^^ har också sätt den filmen (två gånger faktiskt ^^ en gång med min polare Moa och sen med mina andra poolare, vickan och linnea ^^) jag tycker att de andra filmerna är bättre än den här ^^ det ska också komma typ två till av Pirates of the Caribbean ^^

2011-06-06 @ 18:55:32
URL: http://josefuun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0