x Mitt rum i panorama Datum: 2011-07-06 Tid: 20:08:30

Med en fördröjning på sisådär ett halvår, och med ett par påminnelser i nacken, ska ni nu äntligen få se mitt charmerande "nya" rum! Ni som hängt med ett tag kanske minns att jag flyttade för drygt ett år sedan, ni andra vet det nu. ;)



Tyvärr gick det inte att lägga upp panoramat i ännu större format (bilden är egentligen låååång), men om ni klickar på bilden ser ni åtminstone ungefär hur mitt rum ser ut. Det är kanske inte det snyggaste panoramat jag gjort i mitt liv, så färgerna och vinklarna har blivit lite buggade. Tapeten vid fönstret och bakom byrån har i verkligheten samma färg som tapeten till vänster om dörren. Hoppas det duger ändå!

.........

Kommentarer
Postat av: Ellen från Finland

Jag tycker det blev super :DD

2011-07-07 @ 09:43:46
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Ellen: Vad bra, tack! :D

2011-07-07 @ 18:15:29
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Malva

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-12 @ 18:14:55
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Malva: Tack! :D Jag har haft den sedan oktober 2008 (:

2011-07-12 @ 20:31:09
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0