x Jobba jobba jo-o-bba Datum: 2011-07-19 Tid: 19:43:48

Jag tänkte skriva "så var det måndag igen", fast vid närmare eftertanke är det faktiskt tisdag så det hade ju inte blivit riktigt bra. Äsch, jag har i alla fall jobbat! Måndag som tisdag liksom. Onsdag som fredag.. om det nu hade varit så väl.

Eftersom att det har varit soligt och jag vill skona min hårbotten från att bränna sig (vilket den gjorde förra veckan = äckliga blåsor och hudömsning = sådär hett) har jag kännt mig lika cool som jag gjorde den gången för något år sedan när bilden här under togs på mig och min keps. Fast lite coolare kände jag mig nog ändå idag, med hästsvans och allt. Fräschare däremot, det kände jag mig inte. Och då är ju bilden inte direkt fräsch..


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0