x Nämen titta där! Datum: 2011-01-24 Tid: 17:48:27

När jag bläddrade igenom några gamla mappar med foton för att hitta något att illustrera detta nu-ska-jag-snart-rida-inlägget blev jag lite förvånad. Ett: Hur har jag lyckats fånga det där perfekta ljuset? Två: Hur länge stod jag och fotade för att få de mest udda vinklarna på en häst jag någonsin sett? Tre: VARFÖR har jag inte sett de här bilderna tidigare? Nog har jag sorterat ut godbitarna och visat er dem förut, men här var ju en hel hög med liite mindre goda bitar som fortfarande var goda. Liksom.

Men men, bättre sent än aldrig! Mitt kreativa öga tyckte att den här bilden var fräck - trots avkapade öron och ben och mular och jag vet inte vad.


Den här bilden är nästan lika udda. Vinkeln gör att hästen ser missbildad ut och det mesta av halsen ligger i skugga, men vad tusan, jag får väl gilla den om jag vill? ;)



GE MIG SOMMAR!
.........

Kommentarer
Postat av: Karolina

åh jag vill sniffa på dom :)

2011-01-25 @ 01:45:05
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0