x Fri som en fågel Datum: 2011-01-09 Tid: 19:11:00

Imorgon börjar skolan igen, jag börjar första lektionen halv 9 och har sen en håla på två timmar innan nästa. Plötsligt glömmer jag ångest över vad jag ska göra sen och längtar tills min gymnasietid är slut, tills det är slut med att göra lärare nöjda genom att följa idiotiska instruktioner och se snäll ut. Till balen, till studenten, till gröna skogar och till värmeböjer. Till något som jag inte vet vad det är. Det ska bli ganska najs ändå.

.........

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vill också vara i skolan idag! men börjar nästa måndag istället :)

2011-01-10 @ 12:02:37
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Joanna

Villket Photoshop gör du dina underbara bilder i?!

2011-01-15 @ 11:33:46
URL: http://joannasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0