x Fotoläxa Datum: 2011-01-18 Tid: 21:21:12

Tanken var att jag skulle göra en hel massa läxa när jag kom hem idag eftersom att jag (för en gångs skull) slutade redan klockan 11! Dock tar det ju som vanligt ett tag innan jag är hemma, så halv 1 kom jag hem efter en lagom trevlig cykeltur i detta härligt blöta skåneland och var inte ett dugg sugen på att plugga. Istället passade jag på att sova en stund och vips så var klockan tre och jag hade inte fått gjort ett dugg. Skickligt Elin!

Nåja, fotoläxan hann jag åtminstone med. Har fått i uppgift att fota bilder till ett recept, vilket är lättare sagt än gjort med tanke på att jag inte kommer hem förrän det är mörkt ute och bra bilder kräver som bekant bra ljus.. Vi får hoppas att min fotolärare har överseende!

Här har ni ett smakprov (haha, där fick jag till det!);

.........

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ser väldigt gott ut :D

2011-01-19 @ 15:10:05
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0