x Braaa Elin, duktig tjej! Datum: 2011-01-19 Tid: 21:31:24

Nu är jag stolt över mig själv!

Jag har fixat en header i Photoshop på en halv sekund och skrivit kod i notepad så att fingrarna glödde. Såhär blev det;



Sen tog jag mig an svenskan och simsalabim var jag kreativ som bara den och ritade fyrkanter och cirklar och trianglar hej vilt. Till en början var jag nästan lite seriös men jag insåg snart att det började gå överstyr. Tur att min lärare inte ska läsa detta, hon hade definitivt undrat vad "Fv, hv och dt - BÅWTAAAH!" betyder. Men lugn, bara lugn, jag vet vad jag menar. Och nu kommer jag inte glömma det på provet. Smart va? ;D

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0