x Jajamensan, jag har koll på er! Datum: 2011-01-04 Tid: 19:25:31

Kikade runt en sväng på internet och fick syn på en urskön bild av en katt, snacka om inspirationskick! Färgerna, formerna.. Ronja har verkligen känsla för det där. Hör av dig om du är intresserad av att ge mig tips, raring. Å andra sidan så var bilden kopierad och signaturen var inte mycket att hejja för.. men du kan vara lugn, jag gillar dig fast att du inte klarar av att använda ett ritprogram och är så desperat att du stjäl från andra. :)

Här har ni en hel hög med mysiga kopierade bilder som jag har snott från random människor. Ni kan ju roa er med att gissa vilka som är orginalen från mig och vilka som är kopier;



En del lägger ner lite mer själ (stjäl..?) än andra, kolla in den här kreationen;



Har jag snott just din (kopierade) bild och du surar över att jag inte frågat om lov, skicka mig en liten kommentar! Eller nej, gör inte det förresten, jag vill inte ha kommentarer från korkade människor på min blogg. :)
.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

suckar vissa människor förstår sig inte på © bara. Riktigt tråkigt att alltid härma, varför kopiera när man själv har egna fina idéer? Själv måste jag erkänna att jag ÄLSKAR din grafik, och, sitter ibland och traglar för att försöka få samma perfekta bilder. Men det är svårt. Men jag skulle såklart aldrig visa någon på internet eller annars heller ;)

2011-01-04 @ 21:46:21
Postat av: Malinda

Jag gissar att de desperata snattarna sitter och skämmer baken av sig just nu, rätt åt dem. Men Elin - det var synd att kopiorna var så fula att man bara skrattar åt dem. Inget klår originalet. ;)

2011-01-05 @ 01:43:01
URL: http://allbyme.se
Postat av: Katsu

Åh, men suck D:

2011-01-05 @ 13:18:04
URL: http://katsus.blogg.se/
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Jag antar att det är just det som är problemet; de har inte själv några egna fina idéer. Eller de tror inte att de har det. Jag skulle gissa på att de som kopierar är riktiga små tråkmånsar som inte hunnit komma ifrån dagisstadiet där man kalkerade frökens bilder än. Sorgligt är det. Men det värsta är nog att de inte kan säga "oj förlåt jag tänkte inte så långt", utan det är klart att det är JAG som har problem. Liksom hallååå, lägger man ut bilderna är det klart att alla får ta dem och ändra signaturen till sin egen? Inte. >_>'

2011-01-05 @ 13:30:02
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0