x Vänta vänta vänta Datum: 2011-02-07 Tid: 15:29:37

Här sitter jag i skolan igen. Det känns nästan som att jag har fler hålor än lektioner nu för tiden, faktum är att det inte bara känns så utan faktiskt är så. Idag har jag till exempel haft en och en halv lektion, vilket innebär två och en halv lektionstimmar håla. Mysfaktern på detta är, på en skala ett till tio, noll. Åtminstone när man som mig måste sitta kvar och vänta i skolan. Det hade ju varit en annan femma om jag hade kunnat komma hem när vi slutade klockan två idag, då hade mysfaktorn blivit lite högre vill jag lova. Men nu är jag trött, har huvudvärk, är hungrig, uttråkad och gnällig. NU VILL JAG HEM!
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0