x Min dag Datum: 2011-02-24 Tid: 17:55:53

Nu till mitt otroligt intressanta privatliv, som Alexandra önskade höra lite mer om. Eftersom att jag har gjort så många saker idag är det lika bra att vi drar det hela i punktform, eller vad säger ni?

Idag har jag;
1. Vaknat klockan halv 10 pigg som en lärka. Fast där ljög jag, jag var sjukt trött. Men vi kan ju låtsas.
2. Tryckt i mig en rostad ostbulle (japp, jag är kungen av brödrost!).
3. Gått en runda och nästan spytt lite på kuppen. Huvudvärk + promenad = dålig idé.
4. Blivit fåglarnas BFF efter att jag hällt i kopiösa mängder solrosfrön i fågelautomaten. Det är en automat som automatar frön då, inte fåglar. Fast det hade varit fräckt med en automat som automatade fåglar. Fast den hade nog kallats för kattautomat då (jag vet, jag är fyndig).
5. Städat hela huset och sjungit högt till låten "Alla vill till hemmelen men få vill ju dö". På bred skånska då, såklart.
6. På tal om sjunga så har jag duschat. Fast egentligen sjunger jag inte i duschen, jag förstår inte hur man kan göra det? Då drunknar man ju typ?
7. Rostat en bulle till.
8. Tittat på Stylisterna på kanal 5 play.

Däremellan har jag kollat mobilen var femte minut. Man vet ju aldrig om man har missat något sms! Fast jag är inte så poppis som jag tror så jag fick bara ett enda på hela dagen. Och det vad Frida som skrev att vi inte kunde träffas imorgon. Great.
Dessutom har jag loggat in på blogg.se varannan minut. Bara jag som tittar på min egen blogg sjukligt många gånger per dag? Jag vågar knappt visa er statistiken för alla mina besök, det är ju pinsamt. Men å andra sidan.. det bjuder jag på;



Det röda är alltså antalet sidvisningar, vilka jag får lite hjälp med att fylla på, men majoriteten fixar jag nog faktiskt själv. Och jag är inte stolt över det. Eller jo, lite.
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0