x Bara vanligt vatten Datum: 2011-02-22 Tid: 22:36:09

Minns ni inlägget om vårt myspysiga vatten? Kanske inte. Aja, det jag tänkte säga var att imorgon kommer det en gubbe och väcker mig på morgonen för att ta ett litet vattenprov. Vi (okej, jag ska inte ta åt mig äran, mina föräldrar*) har nämligen klorerat och grejjat nu så förhoppningsvis är allt som det ska! Vi får väl se. Fortsättning följer.. dududuuuu.

Bilden kanske ger er flashbacks? Inte? Glaset till vänster innehåller alltså drickbart stadsvatten och det till höger innehåller vårt vatten. Okänligt (?) brunnavann, med andra ord. Ni får medge att man inte blir särskilt sugen?



Det jag egentligen ville komma fram till var att jag måste lägga mig nu. Gonatt!
.........

Kommentarer
Postat av: Martina

*otjänligt. :)

2011-11-18 @ 18:50:38
URL: http://mday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0