x Portaler på längden och portaler på tvären Datum: 2011-12-26 Tid: 23:11:09

Ännu en gång måste jag bara informera er om att jag älskar Portal. Humorn i spelet är grym - i dubbel bemärkelse - och för mig som är lite för lättskrämd när det kommer till liknande spel (typ one player i Half Life, ugh) är detta den perfekta lightvarianten. Inga läskiga monster som hoppar fram runt hörnet, inga äckliga blodstänk, inga allt för otäcka överraskningar.. bara spännande klurigheter och sjukt råa men bra repliker!

Anlendingen till att jag nämner spelet just idag är att jag precis nördat klart Portal 2, känns ganska skönt. Nu behöver ingen sakna mig på skype mer... Haha. I vanlig ordning var det första spelet bättre än det andra, men rekommenderas ändå. Bara för att det är Portal liksom.


(Bildkälla: här)
.........

Kommentarer
Postat av: Melissa - Foto¤Vikt

måste testa det spelat ju, gillar sådana. så tack för tipset :)

2011-12-27 @ 00:08:50
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Vad är det för spel? :)

Ja jag har också velat testa att göra egen pasta länge så ska bli kul att prova nu!

Kram

2011-12-28 @ 11:02:16
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0