x Mitt i naturen - Macrofotografering Datum: 2011-12-25 Tid: 09:51:00

Måste tipsa om ett avsnitt ur "Mitt i naturen" som gick för ett par veckor sedan där man fick se hur det gick till när en grymt duktig insektsfotograf tog sina bilder. Jag visste sedan tidigare att man kan sätta ihop flera bilder för att gå en skarp, men hade ingen aning om att det kan göras automatiskt i Photoshop... ska definitivt testa någon gång!



För att komma till SVT-play: http://svtplay.se/v/2636227/mitt_i_naturen/del_12_av_14
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0